weather
21°
Instagram
Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Kocaeli
AÇIK
21°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Gündem PTT Personel Alımı Ne Zaman Gerçekleşecek? Detaylar ve Başvuru Süreci

PTT Personel Alımı Ne Zaman Gerçekleşecek? Detaylar ve Başvuru Süreci

Türkiye’nin en önemli kamu kurumlarından biri olan PTT, 2024 yılı için personel alımına yönelik planlamaları merak edilen konular arasında yer alıyor.

PTT Personel Alımı Ne Zaman Gerçekleşecek? Detaylar ve Başvuru Süreci
Okunma Süresi: 2 dk

Adaylar, PTT bünyesinde çalışabilmek için başvuru tarihleri ne zaman, şartlarını ve nasıl başvuru yapılacağını araştırıyor. İşte PTT personel alımına dair önemli bilgiler…

2024 PTT Personel Alımı Olacak Mı?

Henüz PTT tarafından resmi bir açıklama yapılmamış olsa da 2024 yılı için personel alımının olacağı yönündeki beklentiler devam ediyor. Alım tarihleri ve detayları belli olduğunda, bu haber üzerinden güncel bilgilere ulaşmak mümkün olacak.

PTT Dönemsel Olarak Alım Yapar Mı?

Önceki yıllara baktığımızda, PTT'nin genellikle dönemsel olarak alımlar gerçekleştirdiği biliniyor. 2024 yılı için de en az 10 bin personel alımı yapılacağına dair beklentiler vardı, fakat bu süreç ertelendi. Başvuru tarihleri ve şartlar resmi olarak duyurulduğunda, PTT'nin web sitesi üzerinden başvuru yapılabilecektir.

PTT Başvuru Süreci Nasıl İşliyor?

PTT'ye iş başvurusu yapmak isteyen adayların, öncelikle PTT'nin resmi web sitesini takip etmeleri öneriliyor. Başvuru sürecinde adaylar, ilgili alanlar arasında tercih yapacak ve başarı gösterdikleri takdirde mülakat ya da sınavlara katılacaklar. Sınav için gerekli olan ücret, Ziraat Bankası veya PTT'nin resmi web sitesi aracılığıyla yatırılabiliyor.

Başvuru Şartları Neler?

PTT, personel alımında her kadro için özel ve genel şartlar belirlemektedir. Fakat şu an için 2024 alımına dair özel şartlar henüz açıklanmadı. Genel olarak PTT personel alımında aranan şartlar şunlardır:

  • Türk Vatandaşlığı: Türk vatandaşı olmak; PTT'nin yurtdışındaki işyerlerinde çalışacaklar hariç.
  • Yaş Sınırı: On sekiz yaşını doldurmuş ve giriş sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz altı yaşından gün almamış olmak.
  • Kamu Haklarından Yararlanma: Kamu haklarından yasaklı olmamak.
  • Ceza Durumu: Belirli suçlardan mahkûm olmamak; bu suçlar arasında devlet güvenliğine karşı işlenen suçlar, dolandırıcılık, cinsel saldırı gibi ağır suçlar yer almaktadır.
  • Sağlık Durumu: Devamlı görev yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak.
  • Hizmet Yükümlülüğü: Başka kurumlara karşı mecburi hizmet yükümlülüğü taşımamak.
  • Eğitim Şartı: Atanacağı pozisyon için gerekli öğrenim şartını sağlamak.
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *
Gerilim Dolu Madrid Derbisi: Atletico Son Dakikada Hayata Döndü

Gerilim Dolu Madrid Derbisi: Atletico Son Dakikada Hayata Döndü