Kocaeli
Parçalı az bulutlu
17°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
Kocaeli Haberdar Yerel Tarım Kredi Kooperatif market: 5 bin mağazaya uzanan dev büyüme planı!

Tarım Kredi Kooperatif market: 5 bin mağazaya uzanan dev büyüme planı!

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, 5 bin satış noktasına ulaşmayı hedefliyor! Yeni marka yüzü "KOOP" ile genç müşteri kitlesini de yakalamayı planlıyor.

2 Dakika
Okunma Süresi

Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, satış noktalarını genişletme ve marka imajını yenileme hedefiyle çalışmalarına devam ediyor. Genel Müdür Halepli, mevcut 4500 satış noktasına ek olarak yıl sonuna kadar 5000 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerini açıkladı.

İstanbul'da Hedef 550 Mağaza

İstanbul'da şu anda 391 mağazayla hizmet veren Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, yıl sonuna kadar bu sayıyı 550'ye çıkarmayı planlıyor. Bu genişlemeyle birlikte daha fazla tüketiciye ulaşmayı hedefleyen şirket, müşteri portföyünü genişletmeye odaklanıyor.

Yeni Marka Kimliği: KOOP

Logo değişikliğine de değinen Halepli, yeni marketlerin "KOOP" adı altında açılacağını belirtti. Tarım Kredi Kooperatif Marketlerinin özünü koruyacaklarını vurgulayan Halepli, yenilenen marka kimliğiyle daha geniş bir kitleye hitap etmeyi amaçlıyor.

Genç Müşteri Kitlesine Odaklanma

Şirket, halihazırda orta ve üst yaş gruplarına yoğunlaşmış müşteri portföyünü genç yaş grubuna da yaymayı hedefliyor. Bu amaçla gençlerin tercihlerine uygun ürün ve hizmet yelpazesini genişletme çalışmaları yürütüyor. "Çocukluktan başlayıp daha ileriki yaşlara kadar alışkanlık yaratmak" stratejisi benimseniyor.

Yüzde 100 Çiftçi Marketi

Halepli, Tarım Kredi Kooperatif Marketlerinin Türkiye'deki tek yüzde 100 çiftçi marketi olduğunu vurguladı. Türk halkının yerli ve doğal ürünlere olan hassasiyetine dikkat çeken Halepli, bu talebi karşılamayı ve kooperatifçilik kültürüne olan bağlılığı güçlendirmeyi amaçladıklarını ifade etti.

Yerli Üretime Destek

Türk tüketicisinin yerli üretime verdiği önemi hatırlatan Halepli, Tarım Kredi Kooperatif Marketlerinin bu talebi karşılamada önemli bir rol üstlendiğini belirtti. Şirket, üreticilerle doğrudan çalışarak tüketicilere taze ve doğal ürünleri sunmayı sürdürecek.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *